Professional Reader 80% Reviews Published 100 Book Reviews

domingo, 25 de outubro de 2015

Saving Grace (Love Under the Big Sky #2.5) - Kristen Proby



I was given a ARC in exchange of a honest review;

I´m a fan of Proby´s work since "Come Away With Me" and I was thrilled when I received this ARC. I Must say it didn't disappointed me.
It´s a sweet short story.
I loved Grace´s clumsiness. She's like a disastrous Tinkerbell. And Jacob is just my kind of man. Sweet, caring and Alpha hot.
My only problem with this book is because it was really short. I want more of Jake and Grace.

Sou uma fã dos livros da Kristen desde "Come Away With Me" e fiquei muito feliz quando recebi esse ARC. Edevo dizer que não me desapontou.
É uma história doce e curta.
Eu amei o jeito desajeitado da Grace. Ela é como uma Fada Sininho desastrada. E Jacob é o homem prefeito: doce, carinhoso, quente e Alfa.
Meu único problema com esse livro é que foi muito curto. 

Nenhum comentário:

Postar um comentário