Professional Reader 80% Reviews Published 100 Book Reviews

terça-feira, 20 de outubro de 2015

Calling Me - Louise Bay



I was given a copy of this book in exchange of a honest review.

Ashleigh and Luke are friends since ever. She loves him, but keeps her love for him under wraps afraid to break them apart.

When he notes her in a romantic way, nothing can stop him but Ashleigh. She thinks is too fast, he changed from "she´s like my sister" to "she´s the love of my life" in 60 seconds, and Ash is full of doubt.

I loved Luke, he took long to notice her, but when he did, there was no doubt in his mind.

Ashleigh and Haven, Luke´s sister, annoyed me some, but nothing to much.

It was a fast paced story, nothing over complicated. It was sweet and simple, just the way I like. Sometimes, hahaha

Ashleigh e Luke são amigos desde sempre. Ela o ama, mas mantém seu amor escondido, por medo de estragar sua amizade.

Quando Luke a nota de um jeito romântico, nada é capaz de pará-lo além da própria Ashleigh. Ela acha que foi rápido demais, ele mudou de "Ela é como uma irmã" para "Ela é o amor da minha vida" em 60 segundos e Ash ficou cheia de dúvidas.

Eu amei o Luke, ele demorou para notá-la, mas quando ele enfim a notou, não houve nem sombra de dúvida em sua mente.

Asleigh e Haven. a irmã do Luke, me deram um pouco nos nervos, mas nada demais.
Foi um livro rápido e doce, nada muito complicado. Doce e simples, do jeito que eu gosto. Às vezes, rsrsrs

Nenhum comentário:

Postar um comentário