Professional Reader 80% Reviews Published 100 Book Reviews

terça-feira, 13 de outubro de 2015

Bastard - J.L. Perry




Indiana and Carter met during high school. They´re neighbors but he's a jerk to her right from the beginning.
He´is traumatized because his father called him a bastard when he was a toddler, and doesn't even knew what bastard was, so his excuse to be asshole doesn't cut for me. I don´t think that´s enough for all that pent up anger.
The plot was good, apart Carter´s unnecessary "assholery", but the story was too extended, without need. It could have been 30% or 40% shorter, without lose content.
It was so long, that when I finished all I could think was. "Hallelujah".


Carter e Indiana se conheceram quando estavam no ensino médio. Eles são vizinhos, mas Carter é um idiota com Indiana desde o começo. Ele é traumatizado pq seu avô o chamou de bastardo, quando ele ainda era bem pequeno, nem ao menos sabia o significado da palavra. Pra mim, essa desculpa não colou. Eu não acho q isso seja o suficiente pra toda aquela raiva dentro dele.
O enredo, era bom, tirando a idiotice do Carter, mas a história foi muito esticada, sem necessidade. Poderia ser 30 ou 40% menor sem perder conteúdo. Ficou tão longa que quando acabou., tudo em que eu conseguia pensar era "Aleluia".

Nenhum comentário:

Postar um comentário