Professional Reader 80% Reviews Published 100 Book Reviews

terça-feira, 13 de fevereiro de 2018

A new beginning / Um novo começo

Hey everybody, it´s been two years since everything went downhill in my life. I utterly changed it all of it. From address to job, weight, clothes, hair. Who knew me two years ago, may not recognize me anymore.

It was hard, really hard. I was afraid to change. I cried myself to sleep for many nights. But now, I feel like I´m the person I was always supposed to be, but was to afraid to take the reins of my own life.

It´s been lonely, after all, I lost my friends pre-marriage because of him, and I did not make new friends during my time with him, It was always his friends and family. Wich I left all behind.

Now I work in tourism, my passion since I was a teen, and I´m back to college, which is not easy when you are a 30, almost 40 year old mother of 3 teenagers, who will likely be in college at the same time as me, but I´m extremely happy, and I could never ask for more. Except, maybe my own house. That would be perfect.

Well, thank you all for your messages through the dark times, and know: " Baby, I´m back"

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Oi, gente, já tem dois anos que tudo foi por água abaixo na minha vida. Eu realmente mudei tudo nela. Do meu endereço ao meu trabalho, peso, roupas, cabelo. Quem me conheceu há dois anos, talvez não me reconheça mais.



Foi difícil, muito difícil. Eu tinha medo de mudar. Eu chorei até dormir por muitas noites. Mas agora, eu sinto que sou a pessoa que eu sempre deveria ter sido, mas tinha medo de tomar as rédeas da minha própria vida.



Foi solitário, afinal, perdi meus amigos pré-casamento por causa dele, e não fiz novos amigos durante meu tempo com ele. Foram sempre os amigos e familiares dele. E deixei todos para trás.



Agora eu trabalho no turismo, minha paixão desde que eu era adolescente, e voltei para a faculdade, o que não é fácil quando você é uma mãe de 30, quase 40 anos, de 3 adolescentes, que provavelmente estarão na faculdade no mesmo tempoque eu. Mas, estou extremamente feliz e nunca poderia pedir mais. Exceto, talvez, minha própria casa. Isso seria perfeito.



Bem, obrigado a todos por suas mensagens nos tempos sombrios e saiba: "Baby, I´m back"

Nenhum comentário:

Postar um comentário